کد خبر 548088
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

در پی خروج نیروهای روسیه از سوریه یک منبع دیپلماتیک در بروکسل از احتمال لغو تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، در پی خروج نیروهای روسیه از سوریه یک منبع دیپلماتیک در بروکسل از احتمال لغو تحریم های غرب علیه روسیه خبر داد.

یک منبع اروپایی در بروکسل در مصاحبه ای با ریانوستی با اشاره به دستور رئیس جمهور روسیه مبنی بر خارج شده نیروهای این کشور از سوریه گفت: روسیه بار دیگر یک بازیگر مهم بین المللی شد.

وی همچنین گفت: نمی توانم این مسئله را رد کنم که دستور رئیس جمهور روسیه در این خصوص موجب شود تا تحریم های غرب علیه این کشور بطور تدریجی حذف شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    خخخخخخخخ مشرق روسیه جونت چه قدر متحد ماست! به خاطر لغو چهار تا تحریم جا زد. تحریم اینه ها روسیه با اون گندگیش هم نمیگه کاغذ پاره
  • سروش ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    مثل بچه ها صحبت می فرمایید بحث تحریم نیست بحث جایگاه در بین الملل هست اونی که خرد شد هیبت غربه که داره خرد میشه روسیه بازی سیاست رو خوب بلده مطمئن باش از تحریم غرب علیه ما خود غرب هم آسیب دیده حالا اگر بخواد قدرت بزرگی مثل روسیه رو تحریم کنه و ایران و روسیه با هم متحد باشن چه بلایی سر اونها میاد غرب روی عربستان خیلی خیلی حساب باز کرده بود ولی دید که عربستان توان این هرینه ها رو برای دوسال بیشتر نداره و تازه خودش شده بدهکار و داره از رب غرض میگیره، غرب با این کار دید که ایران و روسیه و بعدا چین بدجوری دارن به هم نزدیک می شن یه طوری که در حال ایجاد یک اتحادیه هستند علیه غرب و برای همین احتمال داره جهان غرب به چاش کشیده بشه چون بزرگترین ذخایر گازجهان دست ایران و رسیه هست و اگر این جنگ به جایی نرسه قیمت نفت هم میشه قیمت خون خود اونها که برای هر لیتر نفت باید خون یک سرباز رو بدن که این رزمایش موشکی اخیرایران و حمله روسیه در سوریه مکمل خیلی از طرح های اتحاد بین ایران و روسیه هست که سیاست مداران روس خیلی خونسرد از کنار رزمایش کوشکی ایران میگذرند و خونسردانه نظر به بی خطر بودن اون می دن حکمتی داره!
  • تندیس ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    سروش همه این تحلیلهارو خودت تنهایی دادی؟
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    0 0
    جناب سروش کم گوی گزیذه گوی حق با ناشناس هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس